نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: پشت ظاهر قاچاق كالا، مواد مخدر و مفاسد اجتماعي، دست‌هايي نهفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمد علي صدوقي روز سه‌شنبه در اولين روز هفته نيروي انتظامي در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي استان يزد افزود:دست‌هايي هستند كه اين موارد را ترويج و تبليع مي‌كنند.

وي با بيان اينكه قاچاق كالا، مواد مخدر و مفاسد اجتماعي، جامعه و مردم را رنج مي‌دهد، خواهان برخورد بيش از پيش نيروي انتظامي با عاملان آن شد.

وي با تجليل از شهداي نيروي انتظامي، تامين امنيت مردم و جامعه را از وظايف مهم اين نيروي انتظامي برشمرد.

صدوقي اظهار داشت: لازمه زندگي اجتماعي، امنيت است و اگر امنيت در جامعه نباشد جامعه به سوي اخلاق پيش نمي‌رود.

وي امنيت را يك اصل مهم و اساسي براي رونق بخش اقتصادي دانست و اظهار داشت: اگر امنيت نباشد اطمينان لازم براي سرمايه‌گذاري وجود نخواهد داشت لذا اشتغال ايجاد نمي‌شود، بيكاري به وجود مي‌آيد و مفاسد شكل مي‌گيرد.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد، قانون مداري در جامعه را يادآور شد و اظهار داشت: اين امر، يك اصل مهم براي همه و به ويژه نيروي انتظامي است.

فرمانده انتظامي استان يزد هم در اين مراسم گفت: در شش ماه اول امسال، جرايم در اين استان كاهش و ميزان كشفيات و دستگيري مجرمان افزايش يافته است.

سردار عليرضا اكبرشاهي افزود: نيروي انتظاني استان يزد، آمادگي دارد تا با قاطعيت تمام با اخلالگران نظم و امنيت جامعه برخورد كند.

وي توجه به انضباط اجتماعي و تامين امنيت را از اولويت‌هاي كاري نيروي انتظامي استان يزد برشمرد.

در اين مراسم از كاركنان و سربازان نمونه فرماندهي انتظامي استان يزد قدرداني شد.

ديدار با خانواده‌هاي شهدا، غبارروبي و عطر افشاني گلزار شهدا، افتتاح نمايشگاه قرآني و تجليل از موتورسواران نمونه از برنامه‌هاي استان يزد در هفته نيروي انتظامي است.

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا